Nu säger vi hej då här

Nu är det dags att gå vidare.
Tanken på en ny blogg har funnits ett tag.
För det som alltid är jag.
Det jag tycker om.
Men kanske mest för skrivandet.
Så nu lämnar jag tidiga mornar.
Men fortsätter på ett annat ställe.

Jag har haft förmånen att ha det som förmodligen
är dom finaste läsarna, ni som har varit här.
Mitt största tack från hjärtat för
alla fina kommentarer och mail,
Jag sparar dom i hjärtat.

Vill du följa med till den nya bloggen,
då klickar du här

Så. mjukhet, massor av mjukhet.
Kram Hannis

Ps. Anna,S. Hoppas att du har det bra på alla sätt!
Kram

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Spännande med ny blogg, kikar in där så klart. Kram Suss

Mamma C sa...

Klart jag hänger med.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Klart jag hänger med.
Kram mamma c

Helén i Vilrummet sa...

Livet går vidare och nya utmaningar väntar. Varför inte följa med när känslan för något nytt dyker upp. Ser med spänning fram emot att få fortsätta följa dig.
Kram Helén

Kia sa...

Spännande jag följer efter.

Kram Kia