Julverkstad...

Tack!
Ni glittermänniskor, för era vackra spår.
Det är en lite tung period nu men jag är snart i form igen,

Det pågår lite av en verkstad här.
En julverkstad.
Med julmusik och röra på bordet som jag älskar att sitta vid.


Det blir en och annan hemmagjord julklapp.
Som jag inte kan visa än.
Dom är ju här och kollar ibland, flocken.

Så röran vid bordet, och lite julstämning.
Det var segt att hitta till stämningen i år.
Men nu är den här.
På mitt sätt.

Fjärde advent...
Jag hoppas att den blir fin för er.
Kram Hannis



9 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Här är det också tungt att hitta julstämningen, men idag ska det plockas fram snören, band och julklappsetiketter. En stunds pyssel är som balsam för själven. Så ska det stickas klart ett par raggsockor…
Önskar dig en fin söndag.
Kram och nospussar från oss!

Flower of Fame sa...

Mysigt med pyssel. Det är balsam för själen att få vara kreativ. Hoppas du har en fin4:e advent. Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Jag hoppas att du kommer ur ditt tunga snart, och att glädjen i julen ska få smyga sej på... fin fjärde advent till dej!

Katarina sa...

På sitt eget sätt är ofta det bästa sättet. Här har det också adventsmysts. Skönt att du hittar något gott att vila i.

Idag insåg jag förresten att jag hade missat att lägga upp själva glitterfotona i fredags, så vill du ha mer glitter så får du gärna kika tillbaks en gång till :-)

House and Garden by Bia sa...

Det är roligt att pyssla...en lisa för själen ;))
Här är det dock inget pyssel...det är lugna puckar ;)
Jag ska endast slå in ett paket till dottern, till veckan ska vi baka knäck och göra mannens goda julsenap, sen är det klart. Och det blir en stilla jul hos oss...bara lilla familjen ;))
Må så gott !!
Kram kram

annika sa...

Kan tänka mig att du gör jättefina julklappar i ditt pyssel. Ha det fint och mjukt idag! Adventskramar

Bakom dörr nr. 11 sa...

Ta hand om dig fina du och hoppas du
får en bra jul.
Varm kram
Pia

Helena sa...

De finaste julklapparna - de som är gjorda med kärlek. Ser framemot att få se dina kreativa hantverk när julen varit. Kram och fin fjärde advent.

Kia sa...

Kul med egen gjorda julklappar. Blir nog jätte bra!
Ha en toppen jul!
Kram Kia