Stenar och ljus

Tack fantastiska ni för era fina kommentarer om bilderna på min syster!
Ni är kärleksspridare, det har jag sagt förut.

Jag sa åt min familj att plocka stenar åt mig när dom var på semester.
Och det gjorde dom, eller i alla fall några av dom.
Jag tänker att hösten och vintern får fortsätta i det teman.
Stenar, snäckor och lite gråa nyanser.
För ljusets skull.


Dom får bara ligga där.
I en hög på ett fat i sten.
Det räcker för mig att njuta av.

Gör ni om inför hösten?
Eller låter ni det vara som det är?

Kram Hannis


Ps. Anna.S, att göra en egen cylinderhatt låter coolt!
Då kan man ju verkligen skapa det man vill.

Skönt att du kan kura inne.
Tvätten fixar sig till slut=))
Det viktigaste är att ta hand om sig!

Och tack för dina fina ord om bilderna!!
Kramen



10 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fina färger i stenarna. Lite ommöbleringar av krukor, blommor, ljuslyktor blir det allt nu när det blir mer innemys. Ha en fin dag Kram Pernilla

Mamma C sa...

Lite blir det nog, men ännu har inget hänt här hemma.
Vackert arrangemang du gjort med dina stenar.
kram Mamma C

Choices by Annie sa...

Så vackra stenar härligt att ha dem liggandes framme sådär.

Här ändras lite inför hösten, alla ljusstakar plockas fram och ställs överallt, mattor läggs på och de fantastiskt varma ullfiltarna tas fram. Så visst ändrar jag om lite här och där inför en ny säsong.


Tack för din fina kommentar inne hos mig ;)

Fin Onsdag till dig
Kram
Annie

Therese sa...

Sånn vakkert som bare du kan få steiner til å bli.

Nydelige bryllupsbilder! Jeg har prøvd å legge igjen kommentar der to ganger, men de blir borte. Uansett så syns jeg det er på tide at du begynner å snakke pent til deg selv, fotografen Hannis - du er så dyktig, så dyktig så skryt av deg selv, både til deg selv og til andre. Det er lov, jante har fri ;-)

Har du sett denne? For en dame, sier jeg! http://www.svt.se/det-ar-inte-sa-dumt-att-bli-gammal/se-program/det-ar-inte-sa-dumt-att-bli-gammal-avsnitt-1-1?autostart=true

Helén i Vilrummet sa...

Jag brukar inte ändra så mycket inför hösten. Några nya växter till fönsterkarmen men annars får det nog vara som det är. Fast det är klart. Överallt börjar ljus dyka upp, som jag tänder när mörkret börjar falla. Måste ju mysa till det lite.
Kram Helén

♀ P E A C E R E V ♀ sa...

Väldigt fina stenar!

Jag gör faktiskt inte om :P

Pia sa...

Alltså fina du, så vackra stenar! Och de blir ännu vackrare genom din lins.
Ja jag boar till det lite inför hösten. Just nu orkar jag inte riktigt med det, men det kommer, allt har sin tid.
Kramar till dig
Pia

Kolonilotta sa...

Jag älskar också stenar. Snäckor också.
Brukar dekorera fat med ljus med det.
Och gör om gör jag när andan faller på! :)
Precis som med terassen.
Men nu när man är inne mer kommer jag göra mysigt här inne också.
Kommer nog plocka in mina äppellådor när det blivit för kallt för blommorna och göra nått fint med dom.
Ha en jätte fin kväll! ♡
Kram

House and Garden by Bia sa...

Åh så vackert brudpar i förra inlägget ;))......och härliga sommarstenar du visar....fina bilder har du tagit ;). Vi kom hem från Turkiet i går kväll och nu blir det mycket fix med tvätt idag och koll av post, men sen ska jag gallra i mina semesterbilder och visa lite på bloggen ;))...sol från en klarblå himmel har vi haft hela tiden, mycket bad har det blivit och vaarmt har det varit närmare 38 grader i skuggan...nästan för varmt...men inget att klaga på.
Jag gillar hösten så det blir att fixa om lite inne i villan....det ääälskar jag;))..........ha det gott så "ses" vi senare...
Kramis

LÁrt de Vivre sa...

Japp, bara så där i en hög - snyggt stileben

Kram kajsa