Brottas lite med snäckor

Egentligen hade jag inte tid.
Men jag var bara tvungen att brottas lite med snäckorna igår.
För att prova olika sätt att borra.

Det är inte helt lätt...
Att borra utan att spräcka dom, 
eller att ens ta sig igenom en del.
Men efter en stund så kom jag på en variant som funkar.
Det får bli fortsättning när jag kommer hem.

Nu packar jag igen.
Och idag sticker vi till Serbien för bröllop.
Min ena systers.
Tänk att det är dags nu.
Tror att det kommer att bli fantastiskt.

Bra dagar till er.
Vi ses nästa vecka.
Kram Hannis

16 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Nä det är inte lätt att göra hål i snäckor. Ha det superhärligt på bröllopet i Serbien. Och solen skiner här idag. Härligt. Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag vet, dom är superhårda i skalet.
Jag borrar på lunchrasten på jobbet
med tandläkarborr :)
Och så roligt med bröllop, kommer
bli helt underbart.
Kramar/AM

annika sa...

Underbart med bröllop ❤️️Have fun!

finurliga fröken sa...

Underbart att få åka på bröllop. Dessutom att se sin syster få sin kärlek. Och dessutom få åka utomlands för ett bröllop. Önskar dig en fantastisk resa! Kram

HönaPöna sa...

Å, så härligt med bröllop, och liten semesterresa på köpet liksom. Ha det gott!

Villa Freja sa...

Härligt med ett bröllop att se fram emot :) Kram.

Helena sa...

Ja, det är svårt att borra i dem. För många år sedan ville jag ha havstema i badrummet. Sydde då en gardin med snäckor på ett blått tyg. Oj, vad vi fick fixa för att de inte skulle spricka. /Kram

Fru Eriksson sa...

Vackert med snäckorna ♡ ...
Men så mysigt att få gå på Bröllop i Serbien - Ha det så gott & all lycka till de tu/Kram

Choices by Annie sa...

Så vackert med snäckorna och så fantastiskt roligt med bröllop. Hoppas ni har en ljuvlig tid där.
Kram
Annie

Anci sa...

Nu är du säkert där redan, men bara ändå så önskar jag dig fina, mysiga och härliga dagar !

Kramar
Anci

HWIT BLOGG sa...

Åh så roligt! Vilken vecka som stundar!
Ha det gott...
Kram Titti

Min plats i solen sa...

Härligt med bröllop, finns det något vackrare än ynnesten att få dela kärlekens dag? Ha fantastiskt fina dagar och ta hand om dig.♥

Kram Lotta

LÁrt de Vivre sa...

Härligt med bröllop och dessutom en resa som bonus

Kram Kajsa

Kia sa...

Hoppas det blir ett fantastiskt bröllop!
Ha det så himla bra.

Kram Kia

Rost och rädisor sa...

Verkrar pilligt att borra i snäckor. Ska bli kul att se vad det blir för vackert av dem och ha det så mysigt på brölloppet.
Kram Anette

Bakom dörr nr. 11 sa...

Hoppas du har en underbar semester :)
Kram Pia