Smycken för benen

Tack alla fina människor, för era fantastiska kommentarer!

Midsommarens pyssel var bland annat dom här.
Om det bara blir lite varmare så åker dom långa kjolarna fram.
Eller shortsen.
Och då kan det vara kul med lite mera smycken.
Även för benen.




Nu har jag påbörjat ett andra par.
Med massor av snäckor och pärlor som blivit över.
Återigen hamnar jag i en meditativ känsla.
Där tiden bara försvinner.
Härligt.

Hur har er midsommar varit?
Kram Hannis

Ps. Anna.S, Så härligt med en människa som man aldrig mött,
men har en sån öppen relation till.
Det är sånt som betyder så mycket.
Ett extra stöd.

Hoppas att du mår bättre nu.
Känner igen mig i sinnesstämningen.
Sommaren brukar vara min bästa tid på många sätt.
Men nu är jag mest trött och vill vara i ganska mycket tystnad.
Du vet hur det är.
Hoppas verkligen att din värk ger med sig.
Kramen

10 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så häftiga. Hoppas det snart blir fint väder så du kan använda dem. Här har varit en lugn midsommar. Det är härligt att bara lite ledig. Ha en fin dag Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fina!! Och så snyggt till
lite längre kjol. Gör du på beställning
så vill jag jättegärna köpa.
Stor kram till dig/AM

Kolonilotta sa...

Jösses så häftiga! :)
Hur kom du på en sån fräck idé?
Vi hade full fart på midsommarafton men lugnt igår.
Idag återstår att se vad dagen har att erbjuda oss!
Ha en jätte skön söndag!
Kram

Melody and M.E sa...

Kanske borde jag pyssla mera, men jag är inte lika duktig som du att skapa vackra ting!
Just nu skulle jag behöva något som gav mitt sinne frid.
Tack för din stöttande ord hos mig. Ibland leder några ord till oanade följder, utan man
haft minsta uppsåt att skada någon. Nu ser det ut som det kommer saknas både fyr- och
tvåbenta när det ska firas något i framtiden hos oss, men är det viktigare vad andra säger
än vad jag säger, så får det bli så. Tråkigt är det, men gjort går inte att göra ogjort.
Kram och nospussar från oss!

Mamma C sa...

Woow, så snygga dom var. Jag har haft en toppenbra midsommar. Mycket regn men massa fina människor runt omkring mig.
Måste hitta en ny tåring kom jag på när jag såg din. Min gick sönder förra året. Gubben försökte laga den men det kändes inte bra på tån.
Kram Mamma C

HönaPöna sa...

snygga... och passar dej liksom, jag hade nog mest sett utklädd ut! :-)
Midsommar har varit bra, spenderat den med härliga människor och mycket skratt. Samtidigt havererad vår bil på norra öland och vi blev lite strandsatta och har en bil som antingen måste lagas för massor av pengar eller skrotas. Det värdsliga går liksom inte riktigt bortse ifrån, även om jag gröna vill fokusera på det glada och positiva!

♀ PEACE REV ♀ sa...

Väldigt snyggt blev det! Asså verkligen!!!:o

Jag brukar aldrig pyssla för benen, gör jag smycket så är dte oftast till armar och hals x)

Pia sa...

Så läckra och så du! Jag har läst ikapp och jag är med på resan, det kan du ge dig på. Du är så bra på att skriva, målande och känsloladdat. Bara älskar dina bilder, de talar sitt egna språk.
Just nu håller jag lite låg profil på bloggen med få ord då jag inte riktigt vet hur jag ska resa vidare, eller rättare sagt vilka som ska med på min resa, och jag känner att jag just nu får hålla tillbaka lite för att återkomma lite mer öppet.
Önskar dig en härlig vecka!
Kramen Pia

Helena sa...

Vackra fotledssmycket! Tänker på vind och vatten när jag ser dem... de ger känslan av frihet... och närhet till moder jord. Stillhet!

Choices by Annie sa...

Verkligen så snygga, nu håller jag tummarna för lite varmt väder också så att du får möjlighet att ta ut dem på stan.

Kram Annie