Skuggor

Temat på Malins fotoutmaning är "Skuggor"

En gåva från loppismadamen.
Ligger på mitt bord i vardagsrummet.
Skuggorna leker där.
Över ansiktet i lera.


Jag får aldrig nog av sånt här.
Som människor skapat.
Med sina händer.

Och extra vackert blir det.
När skuggorna leker över det.

För att se flera bidrag så klickar ni här

Nu tar jag en bloggpaus.
Vi ses igen.

Fina dagar till er.
Kram Hannis

Ps. Anna,S, åhh det där soprummet alltså!
Låter som en snygg lampa.

Det var otroligt att träffa ungdomarna.
Väldigt känslomässigt.
Det tar en del av en så jag känner mig lite trött.
Men uppfylld också på ett sätt.

Tycker att det är så snyggt med ring i läppen.
Hade det men fick ta ut den inför en skallröntgen.
Det är konstigt hur mycket folk dömer utifrån yta.
Vi lever i en tid där alla vill vara sig själv,
men om man går utanför mallen så är man märklig ändå...
Hoppas att du får en fin helg med lugn och ro.
Stor kram!

13 kommentarer:

Min Lilla Kokvrå sa...

Skuggorna ger verkligen liv och dramatik åt det vackra leransiktet.
Undrar vems ansikte som är avporträtterar och ligger där hos dig...

Önskar dig en skön bloggpaus och en härlig sommar!
Kram Birgitta

Flower of Fame sa...

Härliga skuggor på ditt fina ansikte. Ha det fint Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Vackra skuggbilder du bjuder på!
Hoppas du har sköna dagar i solen och det blir så varmt att det behövs
en stund även i skuggan!
Kram och nospussar till dig och Pälsbollen!

dahlia sa...

Vilka vackra skuggor du hittat...dee gör ansiktet levande

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra madame det där, så vackert
huvudet är skulpterat.
Fin fredag och stor kram/AM

Helena sa...

Underbart med solljuset som silar in genom fönstret och över leransiktet. Så vackert! Fin sommarkväll till dig och ser framemot dina blogginlägg efter din paus. Kramen

Kia sa...

Ha en trevlig helg!
Kram Kia

HWIT BLOGG sa...

Vackra skuggor...
Önskar dig den bästa av helger!
Varm sommarkram,
Titti

Choices by Annie sa...

Så vackert...
Önskar dig en skön bloggpaus.
Kram
Annie

Katarina sa...

Jag fastnade i skuggan under bordet. Något skapar ett huvud där med med lysande ögon. Spännande!

klarafotar sa...

Väldigt fina bilder! Tyckte speciellt mycket om den 2:a bilden. Det blev fint med skuggspelet under bordet!

annika sa...

Precis läst ifatt efter min lilla paus. Önskar dig skönhet och vila imellanrummwt. Kramar om ❤️️

Fröken Foto sa...

Det finns så många kreativa människor som skapar fantastiska saker! Vackert ansikte och allt blir lite levande med skuggor.
Ha en fin paus ♡

Kram kram Malin