Fredagskänla

Tack! 
Så många bra frukostar ni delade med er av.
Jag ska skriva ner dom i min bok.

Fredagskänsla....
Underbart känner jag.
Den här veckan har varit intensiv, så intensiv att jag känt det
som att jag gått mellan morgon och kväll utan att blinka.
Så nu är det skönt att det är fredag.

Nya tulpaner ska hem.
Sen blir det helg med en mix av middag med vänner,
Alex Schulman och Sigge Eklund på konserthuset,
foto och lite mera målande bara för att.
Ganska skönt känner jag.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, det där med att träna in det tror jag på.
Det krävs att det blir en vana både för kroppen och huvudet.
Jag fastnar lätt i att göra en smoothie annars, för att det går snabbt=))

Hoppas att du får en fin helg.
Ska du göra något speciellt eller bara ta det som det blir?
Kramen

10 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Härliga bilder.visst är det skönt med fredag. Bästa dagen på veckan. Man har hela helgen framför sig. Ha en fin fredag Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Efter en hektisk vecka är det skönt att äntligen ta fredag... önskar dej en underbar start på helgen!

Anna sa...

Tulpaner en fredag. Det är mys, det. /Kram, Anna

Helena sa...

Vackra foton! Skönt med fredag efter en hektisk vecka. Önskar dig återhämtande dag!

Lena Åberg sa...

Ha en fantastisk helg med återhämtning, skratt och lugn...
Kram!

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en härlig helg
kram Rosa

LÁrt de Vivre sa...

Känner mig lite off från bloggvärlden och ser att jag missat en del.

Mysig helg på antågande ser jag - njut, skratta och må gott

Kram Kajsa

HWIT BLOGG sa...

Fredag! Tjoho! Ja egentligen varken fest eller glam utan bara en lugn stund...
Härliga bilder du bjuder på!
Kram,
Titti

Choices by Annie sa...

Hoppas du hade en skön fredagskväll och en lika skön lördag som väntar.
Godmorgon och kram
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blir en bra helg. Just denna kunde få ha två lördagar, går lite för fort.
Och jag såg dom byxorna du ev. ska ha, superfina!
Ha en fin lördag
Kramar/AM