Pastell

Temat på fotoutmaningen är pastell.

Igår låg min yngsta syster i min andras systers soffa.
Och vilade en stund.
Bland pasteller.
Och när jag såg det så tänkte jag på hur mjuka pasteller är.
Eller så är det för att någon jag älskar ligger i den där pastell-röran.
Som det blir mjukt


En älskad syster i pastell-röra.
Det räcker liksom så vissa dagar.

För att se andra fina tolkningar så klickar ni här

Härlig dag till er.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, skönt att du fått sova ordentligt.
När man känner den där trasigheten så är alla såna där
saker så viktiga, att få sova ordentligt, äta och andas.
Så att man får orken.

Härligt att du har kreativiteten!
Den lyfter så mycket i livet.
Att pyssla är fasiken som ett livselixir vissa dagar,
Bokstavsprojektet låter spännande=))
Kram!!



12 kommentarer:

Life by ScienceHelena sa...

Kreativitet är bra! Ger så mycket energi och positivt! Kreativt av dig att se den fina färgharmoni av pasteller när din syster vilade i soffan. Fin söndag till dig!

Kristina Jönsson sa...

Härligt!
Ibland är det bästa som finns just en liten tupplur i en soffa. Jag gillar jeansen förresten. Hoppas du får en mysig söndag. Här tokregnar det så jag håller mig till soffa och film heeeeelllla dagen.
kram ♥

Arja sa...

Halloj!
Härligt mys bland pastellerna & fina bilder :O)
Kram Arja

Suz sa...

Verkligen härliga färger! Skönt med vila i soffan.

Ha en fin söndag!
Kram
Suz

Lene sa...

Härlig tolkning!
Ha en fin dag

Kramar
Lene

Flower of Fame sa...

Härliga pasteller. Visst är det härligt att ha de omkring sig. Rogivande färger. Ha en fin dag Kram Pernilla

Fru Eriksson sa...

Underbart vackert ....
/Kram

tinajo sa...

Härlig tolkning :-)

Mamma C sa...

En fin tolkning och underbara bilder.
kram Mamma C

Pia sa...

Magiska bilder! Precis som du skriver så mjuka och så varma, känsliga är en bra beskrivning tycker jag.
Kramen

Maria O sa...

Dagens vackraste pastellbilder! Mjukt, mysigt och kärleksfullt.
Kram Maria

anettan sa...

Jag älskar pastell. Så härligt med färg speciellt nu när våren kommer. Kram Anette