Magneter

Hittar en hög med magneter i en låda.
Fina magneter.
Upptäcker att dom fastnar på min kökshylla.

Och tänker att där kan dom ju få sitta.
Som små tavlor.
Spruckna och lite limmade.
Men vackra i mina ögon.

Fin torsdag till er.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, tack för dina fina ord!
Visst är det så att det ibland känns som för evigt.
Just nu försöker jag att boa om lite, tänka om.
Så får det bli vad det blir.

Vet du, ljusstaken som är formad som en människa.
Den höll jag på att spraya svart.
Så kände jag bara nej! Hade inte sett hur fin den var.
Det går nästan på automatik ibland.

Härligt att lådan blev uppskattad!
Blev sugen på cheesecake jag=))
Kram!

12 kommentarer:

HönaPöna sa...

Roligt att hitta små fina skatter...
Önskar dej en fin dag, här trodde jag på nåt sätt att det var fredag och känner mej helt plötsligt väldigt besviken på att det är två dagar kvar till helg. Kämpa :-)

Flower of Fame sa...

Så fina. Verkligen som små tavlor. Ha en fin dag Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Vad mycket fint du har undangömt, blev ju söta små tavlor. Kram Suss

Melody and M.E sa...

De vackraste magneter jag sett! Klart att du ska dem uppe!
Fin torsdag till dig!
Kram M.E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Säger som ME, det var dom finaste magneter jag sett!! Såklart du ska ha dom framme.
Stor sol till dig/AM

Pia sa...

Vilken tur att du tittade i den lådan och hittade dem, de är alldeles för fina för att inte vara framme!
Hoppas solen lyser på dig idag!
Kramen

Den där Victoria sa...

Vilket fynd, jättefina.

Kram Victoria

LÁrt de Vivre sa...

Jättefina!! Kul med små gömmer som kan glädja när man tar fram edem

Kram Kajsa

Mamma C sa...

Vilken tur att du drog ut den lådan och hittade dessa fina magneter. Riktigt söta små tavlor.
Kram Mamma C

Choices by Annie sa...

Verkligen fina magneter. Passade ju perfekt på hyllan.

Fin kväll önskar jag dig
Kram
Annie

Jennica... sa...

Fina skatter du hittade!
Ville bara skicka en stor kram till dig!
Hoppas du har "hittat hem igen", från dina funderingar att vilja lämna allt. Känner igen känslan.....
Kram!

Life by ScienceHelena sa...

Så vackra foton du har här på din blogg!