Bara tack!

Jag vill bara säga TACK!
För alla fantastiska lyckoönskningar och alla snälla ord.
Det betyder oerhört mycket.

Och jag förundras över all den snällhet som råder i "bloggvärlden"
Mjukheten, det är fint. Känns varmt.

Jag återkommer imorgon.

Kram Hannis
Ps. Åsa, Gunilla och Birgitta, stort tack!
Och kram till er.

Ps. igen Anna.S, Tack fina du!
Visst är det så att det blir lättare om man kan skratta åt det svåra.
Ibland blir det så galet att man liksom måste skratta,
för att inte gå sönder helt.
Tror du förstår vad jag menar.
Stor kram till dig


1 kommentar:

annika sa...

Åh nu har jag läst ifatt och förundras hur mycket som händer ibland på några få dagar. Har lämnat spår lite här och där, vet inte om du läser kommentarer bakåt, men i alla fall. Tror att boken kommer att bli en sån måste-vilja-bok gör mig. Gonatt ✨✨