En sak klar

Nu så, en sak klar.
Hyllan är på plats och saker har flyttat in i den.
Ett jä... tjat om den där hyllan men nu är det som sagt klart.
Svängde runt bordet så att det nu står med kortändan mot
svarta väggen. Blev jättebra och lite mera ombonat på nåt sätt.


Helgen är över.
Det går så fort nu.
Helger, kvällar och vardagar bara åker förbi.
Det börjar bli ljusare.
Känns som att energierna är på väg tillbaka.
Det gillas!

(Det är flera som frågat om peacetecknet, det är köpt för länge sen hos Blackballon)

Fin måndag till er// Kram Hannis

Ps. Anna.S, alltså ditt soprum är jag avis på=))
Hoppas att du hade en skön söndag i lagom tempo.
Kram


19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fint det blev. Du tjatar inte alls. Kul att få se resultatet. Ha en fin dag Kram Pernilla

Arja sa...

Halloj!
Ordning & reda blev det till slut hihi.
Blev kär igen när jag såg peacetecknet,
tack för tipset :O)
Ha d gott kram Arja

Anci sa...

Det blev jättebra ! Den passade ju perfekt.

Ha en fin dag !

Kram
Anci

Rost och rädisor sa...

Jag har faktiskt missat din hylla tidigare. Fin och många trevliga saker på den också. Gillar metall i inredningen.

Allt gott och fin måndag till dig också
Anette

Maria - Snickaregården sa...

Så bra det blev. Roligt att få se resultatet :)
Kram Maria

Choices by Annie sa...

Det blev verkligen jättefint. Härligt med hylla i köket. Jag bytte också ut hylla i köket igår. Men min blev tillverkad av sådant jag redan hade hemma;)

Fin måndag önskar jag dig. Här inleder vi med sportlov, fantastiskt roligt;)

Kram
Annie

Birgitta sa...

Blev ju superduper fint :))
& fortf avis på din svarta vägg ,,,
Ha en fin måndag
Kramar om

Melody and M.E sa...

Riktigt snyggt blev det i hyllan, men så är du ju också mästare på att plocka runt och få allt att bli så där extra snyggt!
Kram M.E

tinajo sa...

Snyggt! :-)

Villa Freja sa...

Så fint kök! Kram.

Pemsplatser sa...

Åå det blev supersnyggt! Jag har en sån hylla med med allt mitt pyssel i, perfekt! Och det är ju ett hejdundrans bra pris på den också kan man ju säga! Ha en fin dag. Kram Emma

Här är gudagott att vara ! sa...

Den där stoppknappen är det nog fler som skulle behöva...Fråga min kära make
så håller han nog med ;)
- Ditt senaste projekt blev så himla snyggt ! Åter igen ett kreativitetsbevis.
Visst är det underbart med ljuset som återkommer och jagar bort mörkret som har varit vår ständiga följeslagare i flera månader !
Ha en fin vecka !
Kram / Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Blev jättefint med hyllan, snyggt till stolen med fuskpälsen. Och jag har sett sånt peacetecken på Love Warriors bilder, trodde det kom därifrån, superfint.
Kramar/AM

anettan sa...

Snyggt! Kram Anette

HönaPöna sa...

Alltså... jag älskar den hyllan och är nu galet sur på mej själv att vi inte köpte en sån till hans rum när vi ändå var iväg och handlade halva det där varuhuset...
Nåja, det är så snyggt där i din hylla, jag gillar!

Pia sa...

Det blev verkligen kanonsnyggt!! Det känns så mjukt och härligt hos dig, det gillas verkligen :)

Tack för dina alltid så fina ord inne hos mig!
Kramen

Mamma C sa...

Himla snyggt blev det. Visst är det skönt med en massa ljus igen. Och så var det rätt så mycket +grader idag med.
Kram <mamma C

Jennica... sa...

Ser jättefint ut! Det är skönt när man får saker på plats och ibland tar det lite tid...men men, bara det blir klart till slut... :)
Kram Jennica

Anna S sa...

Så fint det blev och är på hyllan! Kul med lite nytt som leder till att saker byter plats och ändras om..! Jag ha också flyttat saker och röjt o helgen. Kan känna igen det där att vända uppochner på det mesta och på en gång och sen tar sig för pannan och svär lite när man inser vad man gjort..

Igår kväll och fram till midnatt rev jag ut källarförrådet och hittade det jag skulle ha. Resväska och den där girlangen med många lampor. Den hänger i hallen nu, på en vägg. Jag tog också upp lite fler lampor. Upptäckte att det ju är kul att möblera med ljuskällor.

Lyckades krossa en spegel och skar mig såklart i fingret på en skärva. Inte mer otur nu hoppas jag.

Så lustigt att du också fick det mer ombonat nu.
Kanske ligger det i den antågande vårens natur, tid för förändring.
Idag sken solen, det lilla jag var ute.

Ja, soprummet är en av de bästa här. Idag hittade jag och tog med mig ett nattduksbord med låda i modern stil. Det gör inget att det blir lite stilkrock med gammalt och nytt här. Jag älskar att återvinna och att ta vara på saker.

Imorgon blir en fullspäckad dag: ska träna Thai Chi, och sen på eftermiddagen kommer en vän som ska filma mitt hem för ett filmprojekt.

Fin tisdag till dig! Kramen