Dom där smyckena

Jag gav mig på att stansa lite igen.
Det är så länge sedan att jag tappat det lite.
Men jag tänkte att om jag envisas ett tag så kanske det kommer igång.



Ett litet hope blev det.
Lite snett, lite tunt men ändå.
Nu ska jag bara göra ett halsband av det också.

Mjuk dag till er.
Kram Hannis

Ps, Anna.S, hoppas att allt är bra med dig.
Du har rätt i att det är en del av livet, att tänka förändring.
Tror jag är i en sån fas nu=))
Hoppas att allt är bra med dig.
Och att det går bra med Tai Chin förstås.
Kram till dig!


18 kommentarer:

HönaPöna sa...

Det där kommer att bli fint.
Som hopp, fint liksom...
Ha en skön onsdag, kram!

Flower of Fame sa...

Så fint det blir. Kul med stansning. Vi har också sådana verktyg hemma. Får nog ta fram det igen. Du inspirerar. Ha en mjuk dag Kram Pernilla

Choices by Annie sa...

Så fint det blev med berlocken. Och det där med stansning är svårare än man tror. Det gäller att hålla den lilla pinnen rakt, och slå med hammaren lagom hårt. Jag har gett upp att stansa det blev aldrig som jag ville och jag orkade inte öva. Ibland önskar jag att jag bara var bra på vissa saker direkt utan att behöva öva;) Fast å andra sidan öva och bli bättre är ju en del av livet. Kanske skulle gräva upp de där stansarna igen ändå...

Nu blir det snart bokrea och jag ser framemot att bläddra i mina nyinköpta böcker idag.

Fin dag till dig
Kram
Annie

bara anna sa...

Det där pysslet verkar roligt, skulle vilja prova någon gång. Finns så mycket inom pyssel som jag vill prova..
ha en bra dag!

Suz sa...

Åh vilka fina tags att stansa på! Har letat som en galning efter sådana till både smycken och mina kort med meddelande, var har du hittat dem? Om du vill avslöja:)

Det är inte lätt att stansa, men jag tycker det är ganska charmigt när det är lite snett och inte så perfekt, inte sant?:)

Ha en fin dag!
Kram
Suz

Pia sa...

Åh så fint! Kan man beställa smycken av dig? Du är magisk när du sätter igång.
Jag vill att det ska synas att det inte är gjort av en maskin, det är hela grejen med det.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kramen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint. Jag ser inte att det är snett, men iofs parkerar jag ofta snett så jag kanske är sned i ögonen... Att det var tunt var bara fint till dom milda fina färgerna på pärlorna
Kramar/AM

HWIT BLOGG sa...

Du gör så mycket fint...hope, ja det är ett ord jag gillar, ett viktigt ord!
Ha en glad vecka och ta hand om dig.
Kram Titti

Jennica... sa...

Det blev ju jättefint! Och strunt i om det blev lite snett, bra mycket charmigare så!!

allt blir så fint när du fotar på ditt bord, det är verkligen en fin nyans på träet.

Kram Jennica

Anci sa...

Men vad duktig du är !
Det är ju hur fint som helst !!

Jag önskar dig en underbar dag :)

Kramar
Anci

Birgitta sa...

Åååå du är ju bara så kreativ
Kommer bli så fint :)))
Önskar dej en fin dag

Kramar om/

Maria - Snickaregården sa...

Så fint det blev. Har aldrig testat att stansa.
och tack vare dig kan jag inte sluta tänka på svart färg ;))
Det där skåpet..
Kramar Maria

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilket vackert ord som passar bra att stansa in i ett smycke.
- Hopp, är något som vi alla behöver känna, och framförallt alla barn och ungdomar som trevar och söker sej fram i livet.
Ha det gott !
Kram / Anneli

LÁrt de Vivre sa...

Gillar det där med stanasar och bokstäver...men det är fan i mig en konsta tt få det bra

Kram Kajsa

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så fint det blir.
Duktig du är.
Fin kväll till dig !
Kram Pia

Therese sa...

Kjempefine og håpet er så viktig! Jeg har hatt lyst til å stanse ett par år nå, men har aldri fått somlet meg til å kjøpe utstyret som trengs.

Vet du hva som er bra med at du ikke blogger hver dag? Jeg rekker å lese OG kommentere før det kommer ett nytt innlegg. Nå er jeg klar for nesten ;-)

Mamma C sa...

Tycker det blev bra, ska väl synas att det är handgjort.
Kram Mamma C

annika sa...

Så fint. Långt inns det fanns smycken med ord så fick jag ett ankare som halssmycke av min man nör jag sviktade i en del saker i livet. Hoppet han gav betydde så mycket. Åh vad jag skulle vilja ha det halsbandet! Varm kram