Nu blir det vardag

Efter fyra veckors ledighet ska jag börja jobba idag.
På mitt nya jobb!
Det är på tiden. Jag har verkligen släppt allt den här ledigheten.
Som jag lovade mig själv att göra.
Nu är jag laddad.


Och jag blir inte mindre laddad av nya kalendern.
Startar mina dagar med rader som:

Jag skapar min egen framtid.
Jag är fri att vara mig själv
Jag är stolt över mig själv

Den här kalendern har gjort att jag skaffat en ny rutin.
Varje morgon.
En stunds eftertanke med en affirmation.
Laddad som sagt.

Fin dag till er/ Kram Hannis



20 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Hoppas det går bra på ditt nya jobb. Ha en fin dag Kram Pernilla

Therese sa...

Lykke til i dag! Jeg håper du sitter igjen med en god følelse når dagen er over.

Choices by Annie sa...

Lycka till på din första dag på nya jobbet. Så spännande.

Jag köpte också den där kalendern efter tips från dig. Älskar min nya kalender och är så glad över att du tipsade om den.

Kram
Annie

Anna sa...

Härligt. Affirmationer - de kan man komma långt med.

Lycka till på nya jobbet! /Kram

HönaPöna sa...

Fint sätt att börja dagen... lycka till med nya jobbet!
Själv är vi lediga en dag till, en dag, och lever helt i förnekelsen om att det blir jobb imorgon!
Kram...

Bara anna sa...

Nytt jobb idag, så spännande! Det fixar du galant. Hur långt är det till nya jobbet?

Stor lyckospark från mig.

Birgitta sa...

Lycka till på nya jobbet
Spännande !!!
Ååå denna fina fina kalender
Kramar om

Pia sa...

Stort Lycka Till på det nya jobbet!! Underbara mjuka bilder som alltid hos dig. Den där kalendern beställde faktiskt jag till min syster och då fick en följa med till mig också. Den är så bra. Har inte hittat min rutin med den ännu, men det kommer.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kramen

Fru Eriksson sa...

Fina rader ♡ ...
Lycka till på nya jobbet/Kram

LÁrt de Vivre sa...

Så spännande med nytt jobb, en ny start...lycka till!!!

Skön kalender och start på dagen!!

Började jobba efter långledigt jag med, dock inte på ett nytt jobb utan samma gamla vanliga. PHU det var en risvstart vill jag säga.

Ha en underbar kväll

Kram Kajsa

Helén i Vilrummet sa...

Gud vad spännande med nytt jobb! Jag hoppas allt känns toppen och att du kommer trivas som fisken i vattnet. Och med de förutsättningarna (som egen kakelugn - såg på IG) och den där fina kalendern kommer du säkert får ett finfint 2015.
Kram Helén

Home2tiny sa...

Sååå spännande med nytt jobb o nya utmaningar, en bra start på 2015. En sådan peppkalender skulle jag också behöva. Kramisar Tina

Viveca Tolstoy sa...

Vilken härlig kalender! 🌸

Villa Freja sa...

Å, hoppas att du har haft en fin första dag på jobbet. Kram.

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilken spännande dag att se framemot !
Och vid den här tiden när jag skriver det här så är din första arbetsdagen säkert över.
Nu snurrar säkert alla nya intryck, möten och människor runt i ditt huvud...Och jag hoppas att det är en positiv känsla du tagit med dej hem från din premiär av ditt "nya" liv !
Kram / Anneli

anettan sa...

Lycka till på jobbet. Det låter som du har en sund inställning. Kram Anette

Kia sa...

Hoppas din första dag gick toppen och alla var snälla!

Kram Kia

Nilla Q sa...

Vad härligt att känna sig så laddad inför starten! Själv skulle jag gärna vara ledig ett tag till... Fast kul förstås att träffa arbetskamraterna igen:)
Spännande med nytt jobb! Stort lycka till!

Kram Pernilla

Ida Här och nu sa...

Lycka till på nya jobbet!

Jag skickade efter kalendern när du hade bloggat om den. Jag älskar den! Fyller i och gör uppgifterna och bara tittar i den. Precis vad jag behöver detta år. Kram

Jennica... sa...

Hoppas att det gick riktigt, riktigt bra idag!!
Stora kramar!