S som i stjärna

I bloggutmaningen så är det bokstaven S och diy.

Så min lilla stjärna får vara med.
Gjord av pinnar jag hittat på hundpromenaderna.
Svarta sammetsband och en ljusslinga.


Eftersom att jag inte kan ha en stor gran så är det tur att jag har en vän på landet.
Som gick ut i sin skog och fixade en liten åt mig.
Så stjärnan får stå med lilla granen och bli en julhörna.
Slingan ger lite mysljus i mörkret.

Så hoppas jag att ni inte stressar runt.
Utan tillåter er att njuta av allt fint ni fixar med.
Och får en mysig lördag.

För att se flera bidrag så klickar ni här
Kram Hannis



10 kommentarer:

Anonym sa...

Vacker och fridfullt
Önskar dig en God Jul Hannis <3
Kram Lily

Choices by Annie sa...

Så fantastiskt vackert. Härligt att du fick in en liten gran, ser ut att passa dig alldeles super.

Önskar dig en härlig lördag, här ska paketinslagningen fortsätta. Har bara några kvar nu;)

Kram
Annie

Flower of Fame sa...

Så fin stjärna. Har också satt en ljusslinga i min. Lyser så vackert. Ha en härlig dag Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Vackraste stjärnan…
Själv fuskade jag och köpte en i stål och den ska nu kläs med buxbom, men nog vill ja ha en sådan som du…
Kram M.E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin stjärna och lilla granen så söt där framför.
Ha en bra lördag du också
Kramar/AM

HönaPöna sa...

Pinnstjärnor och smågranar är sånt som ligger mej varmt om hjärtat... fint i all sin enkelhet!

Här är gudagott att vara ! sa...

Precis sånt julpynt som jag också gillar. - Enkelt, vackert och naturligt!
Naturen är fantastisk generös att erbjuda oss saker som vi kan använda oss av i alla möjliga sammanhang.
Ha det gott !
Kram / Anneli

Good Enough sa...

Fint. Som ett stilleben. Njuta är viktigt! Andas o känna tacksamhet över allt fint.
Fin helg vännen.
Kramen /M

Tatjanis sa...

Vilken mysig o behalgig hörna!! gillade att du pyntat stjärnan med en ljussling, ger lite mer värme. Granen är underbar :)


Kram - Tatjanis

Kia sa...

Fin liten hörna du fixat!
Här tar vi det lugnt, julfikat lite, öppnat lite klappar och slöat framför tv:n. I morgon väntar hästhoppning för A och sen ska det packas färdigt. Måndag morgon drar vi mot varmare breddgrader! 😀

Ha en toppen helg!
Kram Kia