Rock'n roll

Den där fina människan Millandante,
hon gör prints som jag är kär i.
Jag har några sen innan och nu har jag min favorit, Rock'n roll.
Inramad men inte upphängd.
Men det kommer.

Så mycket rock blir det dock inte här idag.
Det blir lugna lördagen,
Jag ska hasa runt en stund och sen pyssla i lugn och ro.

Hoppas att ni får en fin lördag.
Vad ska ni göra?
Kram Hannis

Ps. Anna.S, det är bra att omfamna julen som man orkar.
Tror det är det bästa.
Att plocka fram det man vill och göra på sitt sätt.
Det ska vara en fridfull tid, för en själv.
Skapa sina egna traditioner.
Hoppas att du får en skön helg.
Kramen

17 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fräck tavla. Mysigt att ta det lugnt. Jag ska på julmarknad. Ha en mjuk dag Kram Pernilla

Anci sa...

Det där blir fint hemma hos dig !

Ha en fin helg !

Kramar
Anci

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den var fin. Och pyssla, måhända är det mina drömfångare. Vi ska på kalas idag, ska bli roligt.
Rock on/AM

HönaPöna sa...

Ja, underbara saker skapar hon...
här ska jag stå på julmarkanad med en kompis idag, så snart ska jag iväg och förbereda för den. Sen ikväll blir det direkt hem för då invaderas huset av fina människor och vi ska ha glöggmys.
Och det bästa med kombinationen stå på marknad och bjuda hem folk är ju att det är mannen som får städa, snygga till barnen och allt det där andra :-)
Kan bli en bra dag!
Skön lördag till dej!

Choices by Annie sa...

Det där trycket är verkligen vackert. Hon är fantastiskt duktig den där.

Önskar dig en härlig mjuk lördag
Kram
Annie

Birgitta sa...

Dessa tavlor är så underbara !!!
Står på min "vill ha" lista *ler*
Njut av dagen & ha det gott

Kram Kram

Viveca Tolstoy sa...

Så fin tavla! Idag blir det en liten tur på stan med döttrarna...kanske en och annan julklapp slinker med hem...
snoreandpeace

Pemsplatser sa...

Skitfin tavla! Här blir det också pyssel idag:) Kram Emma

Anna S sa...

Ett sånt fantastiskt tryck! Verkligen vackert.
Det låter skönt för dig med en lugn lördag. Göra det som faller en till och vila ut. Det behövs ibland.
Själv ska jag också ta det lugnt. Musik och inredning och frågesport.

Blev förvånad när jag sovit från sen natt ända tills halv två på eftermiddagen. Har haft några vaknätter och mycket som tröttar ut, så det var nog välbehövligt.

Hade fått sms från en långväga vän som frågade om jag vill ses över en fika. Men jag var tvungen att tacka nej. Trist, men måste verkligen vila. Jag vet att vännen förstår.

Är det en spegel som man skymtar bakom trycket på bilden? Den ser jättefin ut.

Kramen härifrån!

Anna S sa...

Hej igen! Såg att det ju är en av dina stolar som trycket stod lutat mot! Sömndrucken förvirring här. :-). Kramen!

Home2tiny sa...

Superfint tryck o sååå mycket Hannis över det. Hoppas du haft en mysig o skön dag. Kramisar Tina

Bakom dörr nr. 11 sa...

Super snygg tavla.
Fin kväll till dig !
Kram Pia

HWIT BLOGG sa...

Jag hade tänkt göra så mycket..och det blev ingenting gjort! Så med andra ord en helt vanlig lördag i mitt liv, en ganska skön lördag...
Varm kram,
Titti

Kia sa...

Ja, hon är duktig!
Precis kommit hem och satt mig i soffan. Firat stora tjejen med restaurangbesök och tårta på skolan. Hon fick en ny telefon så hon märkte nog inte att vi gick. :)

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Melody and M.E sa...

Härlig tavla! Måste klicka vidare och se mera…
Önskar dig en fin fortsättning på helgen.
Kram M.E

anettan sa...

Verkligen fin. Kram anette

Hanna sa...

Jag jobbade hela dagen igår och lika "roligt" ska ja ha idag. :-)