P som i pysselverkstad

Bloggutmaningens bokstav är P.

P som i pysselverkstad och pärlor för mig.
Här råder febril aktivitet just nu.
Och när jag pysslar ska det vara oordning.
Annars blir det inte bra.
Det måste vara lite röra för att kreativiteten ska infinna sig.



Det drar liksom ihop sig nu.
Julklapparna ska göras klara.
Pärlor som ska bli halsband och armband,
Så pysselverkstad med julmusik och pepparkaksdoft.
Gott att vara i det.

För att se flera bidrag så klickar ni här
Härlig dag till er.
Kram Hannis

12 kommentarer:

Kia sa...

Ordning och reda....eller??
Kreativ kaos. :)

Ha en bra dag!
Kram Kia

Flower of Fame sa...

Så härligt det ser ut. Klart man måste ha allt framme när man ska skapa. Fint bidrag på P. Ha en härlig dag Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Mysigt med pysselverkstad... här har vi också några pysslade julklappar på gång och ja, det börjar verkligen dra ihop sej. Kanske bäst att färdigställa snart!
Ha en fin dag!

Choices by Annie sa...

Kaos föder kreativitet. Och kreativitet föder kaos. Precis som det ska vara. Ser fantastiskt härligt ut i alla fall.

Fin dag till dig
Kram
Annie

Lena Åberg sa...

Wow! Jag vill komma och joina, ser så himla härligt ut ♥

Ha en fin dag Hannis!

Birgitta sa...

Vilken härlig "röra" :))
Njut av dagen & pyssla på ,,,

Suz sa...

Åh vad sugen jag blev på att göra smycken igen ... det var så länge sedan! Och så vackra smyckesdelar du har, tycker min samling spretar både hit och dit men så är det också en del år sedan det mesta köptes. Sedan dess har både stil och smak ändrats;) Får nog dra fram allt i en salig blandning och sortera och då kommer kanske fantasin tillbaka, dina bilder inspirerar mycket!

Jag fylls av en mysig känsla när jag läser ditt inlägg!

Ha det fint och ett varmt tack även till dig för dina fina och varma kommentarer hos mig:)

Kramar
Suz

Pia Gustafsson sa...

Ser mysigt ut i din kaos, när jag ska prestera så vill jag däremot ha tokordning tänk så olika det kan vara.. Snygga halsband det verkar bli. Kraaam Pia

anettan sa...

Det låter mysigt...som alla andra tomtar ;) Kram Anette

Mycket annat & lite betong sa...

Så härligt det ser ut! En lagom röra, så vill jag ha det. Så kul det är att göra smycken!
Ingen snö än?

Kram från Agneta

Mamma C sa...

Ja, nu är det inte många dagar kvar.
Kram Mamma C

Helén i Vilrummet sa...

Jag pysslade mycket förr, men nu har jag ingen inspiration längre. Men annars håller jag med dig, det måste få vara oordning och sakerna måste få ligga framme.
Kram Helén