Nu tar vi jul

Tack för alla era underbara kommentarer.
För att ni hänger med och hänger kvar.
Ni är så fina med era spår!

Idag flyttar jag över till mamma.
Med pälsbollen.
Vi är klara med sånt som ska göras.
Ikväll kommer min ena lillasyster hem.
Imorgon möter vi upp resten av gänget hos min bror.
Vi tar jul nu, mysigt och efterlängtat.

Så vill jag redan nu önska er en riktigt fin jul!
Fylld av det som är viktigt för just er.
God Jul.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, jag hoppas att allt är okej med dig.
Att du får en lugn och fin jul.
Kram!



28 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blir en bra jul, roligt att ni alla kan träffas.
Ha nu en riktigt GOD JUL och massa kramar/AM

Hemma på Sjuan sa...

Vad mysigt att träffa alla. Önskar dig en riktigt God Jul, kram Suss

Choices by Annie sa...

Jag önskar dig en fantastisk Jul med allt du önskar.

Massa kramar
Annie

Anna sa...

Det gör vi. Och en riktigt fin jul önskar jag dig och din familj. /Kram

Flower of Fame sa...

Hoppas din jul också fylls med allt vad du önskar. Ha en fin jul Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

God Jul önskar vi Er också!
Njut av dagarna och känn julefrid!
Julkramar och nospussar från oss!

Kia sa...

Ha en underbar jul med dina nära och kära.
Hoppas ni får lite snö och att tomten kommer.
God Jul och många kramar från Gran Canaria

HönaPöna sa...

Önskar dej en underbar jul tillsammans med dina älskade!
Och tack för all inspiration du bjuder på, klart att jag hänger kvar!
Julkram!

Birgitta sa...

Önskar dej en underbart fin jul
Inte alltid jag skriver här,men läser din blogg varje dag ,,,
Är ett måste liksom.
Dina fina tankar om allt ,,,
Njut av julen med dina nära & kära
GOD JUL & kram på dej/

Helén i Vilrummet sa...

Jag hoppas du får en fridfull jul med mycket mys med nära och kära.
Kram Helén

Suz sa...

Du skriver så vackert och det är ofta jag stannar upp och tänker efter en stund extra när jag begrundar dina texter. Mjukt och vilsamt - det är ord som jag tycker kännetecknar din blogg<3

Ha en riktigt fin jul!
Kram
Suz

Tinis vita hem sa...

Jag önskar dig en riktigt härlig Jul!
kram Tini

Good Enough sa...

En riktigt fin jul till dig, Rolle och hela din familj.

Mjuk kram / M

annika sa...

Önskar dig glitter och stjärnströssel. Ramlade in här via någon annan och blev berörd av att läsa här. Allt gott!

Pemsplatser sa...

Hoppas du får en underbar jul!! Kram Emma

Fru Eriksson sa...

♡-ligt God JUl!

/Kram

Mamma C sa...

Jag önskar dig detsamma.
Kram Mamma C

Pia sa...

Jag hoppas och önskar att ni får en riktigt härligt mysig Jul.
Stor Julkram <3

HWIT BLOGG sa...

Låter som du kommer att få en riktigt rolig och skön helg...självklart med alla så nära!
GOD JUL, ta hand om dig!
Varm kram,
Titti

Anna S sa...

Tack Hannis för dina ord! Fin jul önskar jag dej !
Det har varit hektiskt de senaste veckorna. Jag drabbades också av den berömda julstressen i helgen innan jag hann tänka att det ordnar sig, det blir jul ändå.
Mår bra idag, hann klart allt. Har gjort klart leksaksbilarna till den lille familjemedlemmen. Dem gjorde jag enklast av bitar av trä, rundade upptill och hjul av trä som jag sågat till.

En riktigt fin jul och god fortsättning med det nya spännande året önskas dig. Kramar Anna S

Ida Här och nu sa...

Jag önskar dig en fantastisk jul med de dina. Kram

Viveca Tolstoy sa...

God jul önskar jag dig!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina

Bakom dörr nr. 11 sa...

Önskar dig och dina en riktigt GOD JUL !
Kram Pia

Villa Freja sa...

Låter mysigt. Önskar dig en riktigt god jul. Kram.

Nyanser av vitt sa...

Tittar bara in för att önska dig en mysig fortsättning på julen. Njut tillsammans med nära och kära.
Kram Agneta

Home2tiny sa...

Önskar dig en God fortsättning o njut av julens goda med dina nära o kära. Stor julkram Tina

Rosa i huset i vitt sa...

God fortsättning på julen
kram Rosa