Små pallar

Ett auktionsfynd har kommit hem.
Två små pallar eller bord.
Och apropå temat i förrgår så blir dom förmodligen grå.
För färgen passar inte riktigt in.

Dom passar i en liten lya.
Tror dom blir fina i kalkfärg.

Kram Hannis
Ps. Anna.S, självklart är det inte konstigt att du sörjer.
Det ska man få göra.
Det blir en jobbig tid speciellt om mycket har hänt just den månaden.
Man ska tillåta sig att vara mänsklig.

Jag är som du där, inga starka färger på pyntet.
Milt ska det vara för mig=))
Kramen

14 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Vilka underbara pallar. Blir super fina i grått, kan se det framför mig. Ha en fin dag Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Så fina pallar. Spännande att se de i grått Kram Suss

HönaPöna sa...

Å, så fina. Gillar sådana där små nätta!
Och på tal om den där pallen, 800?!?. Stockholmspriser kallar vi det här nere. :-)
Nä, då är det bättre att tjonga ihop en egen.
Ha en finfin dag!

Viveca Tolstoy sa...

Åh, vilka vackra! De påminner mig i stilen om ett litet persiskt rökbord som vi hade när jag var liten. Så fint arbetat...

HWIT BLOGG sa...

Dom kommer att bli sååå snygga i grått! Vilka fina fynd!
I dag skiner solen här på ön, fantastiskt, det är så att man får gnugga sig i ögonen...
Kram Titti

Villa Freja sa...

De kommer att bli underbara. Så söta.
Kram.

Jennica... sa...

Åh, vad fina! De kommer att bli kanon i grått! Fantastiskt fint mönster!

Och jodå...förberedelserna är igång. :) På lördag så ska vi pynta jag och tjejerna, så att på söndag är allt klart så vi kan tända stjärnor och ljusstakar och annat. Ska bli såå mysigt!

Just nu håller jag på att köpa det sista till deras presentkalendrar. Många som tycker det är dumt och kommersiellt, men jag tycker det är kul och det är tradition. Och tjejerna älskar det! Det behöver inte vara så stora eller märkvärdiga saker, men mysigt att få öppna en liten julklapp varje morgon! Och så ska vi ju ha datumljus, kalender till Julkalendern på TV och lite så.... :) Så jodå, förberedelserna är igång! :)

Kram Jennica

Anna S sa...

Vilka jättefina pallar eller bord du har köpt. Jag gillar när en sak kan ha flera användningsområden. De kommer bli jättefina i grått. Kan se det framför mig.
Jag använder själv ofta tex Tolixpall eller en stol och har som extrabord vid sängen.

Jag är helt med dig om att vilja ha det mer sobert och lugnt hemma. Jag är beroende av en lugn plats där jag kan bara vara.

Hoppas att det är väl med dig och den stilige Pälsbollen. Kram!

Melody and M.E sa...

Klass på dina pallar! Själv använder jag min mormors gamla mjölkpall som börjar bli mer och mer instabil!
Kram M.E

Maria O sa...

Vilket fint mönster! De kommer helt säkert att bli jättefina med grå färg.
Kram Maria

Mamma C sa...

Åhh, så söta dom var. Blir nog jättefina som grå.
Kram mamma C

Pia sa...

Så fina, och de blir garanterat ännu finare när du har lagt din hand vid dem.
Kramen

anettan sa...

Vilka fin små bord. Kram Anette

VisaLiza sa...

Så fina! Tror att de kommer att bli än finare i grått. Kramar Liza