In detail

Först, Tack för alla fina ord om mig och Myran!

Sen, 
När jag såg att Hans Blomqvist skulle släppa en ny bok så
satte jag den på bevakning, In detail.
Den var värd att vänta på!
Så vacker att jag kan bläddra hela tiden.
Det är den och pinterest som gäller för mig nu...


Det är såna här böcker som drar igång fantasin.
Och inspirationen till att förändra (ett tema just nu...)
Även om jag inte bor i en vacker, sliten industrilokal så
finns det saker i den som drar igång lusten att fixa hemma.
Fast på mitt sätt då förstås.
I den lilla lyan.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, jag är så glad över huvudet.
Blir nästan bisarrt lycklig när jag hittar kroppsdelar i lera.
Det kanske skulle behövas en analys på det=))
Hoppas att du mår bra och har det bra!
Kramen 





11 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Trevligt med en ny bok. Den får jag kolla in. Har provat Pinterest . Trevligt ställe att hitta inspiration på. Ha en fin dag Kram Pernilla

Choices by Annie sa...

Visst är det härligt när man hittar det där som ger sådan inspiration. Här är det också pinterest som gäller samt tidningar via Readly förstås;)

Fin dag till dig
Kram
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser ut och vara en fin bok, en sån där man återkommer till. Och hurra för Pinterest.
Kramar/AM

wintwig´s sa...

En bok att hämta inspiration ur, är den bästa boken. *kram*

Anna S sa...

En sån härlig bok! Vacker som en tavla och enkel på samma gång.. Kul att du fick tag på den!
Jag ska kolla in Pinterest lite mer. Verkar ju vara ett bra ställe!

Hih, ja kroppsdelar blir jag också glad om jag hittar. Om jag inte gör eller köper dem på webben.
Om jag ska ge mig på att analysera så tänker jag att de kan
ha med något mänskligt att göra. Plus skapande och form.

Tack, en bättre dag idag. Ska träna och sedan försöka hitta något att göra kaffe i, sen i eftermiddag. Min espressomaskin gav upp i förrgår. Har bara druckit en kopp Nescafe sen dess. Känns
som detox vilket det också är. Har dragit ner mtcket på kaffet de senaste året.. till två koppar om dagen. Men det känns skillnad ändå nu . Dricker en och annan Yogi-te.

Kram till dig och hoppas att du mår bra. Fin dag!

bara anna sa...

I liten lya kan man få till det riktigt bra.
Kram

Pia sa...

Vilken fin bok. En sådan är ju rena rama bomben i inspiration. Underbara bilder som vanligt här hos dig :)
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kramen

HönaPöna sa...

Älskar sådana där böcker... fast mannen är mer nöjd om jag inte hamnar för mycket i -göra-om-tagen!

Mamma C sa...

Sådana böcker som denna är toppen.
Kram mamma C

Villa Freja sa...

Vilken härlig bok, sånt gillas. Kram.

anettan sa...

Den blev jag nyfiken på..... Kram Anette