Saker jag glömt bort

Eftersom att min ena syster ska flytta till en större lägenhet så
kom i helgen en vän till mig hit med en del av mina kartonger.
Eller rättare sagt vännens man.
Den stackaren fick ligga på soffan och vänta medans jag kikade i lådorna.
För att sen bära ner lådorna igen, muttrandes.

Jag hittade en del till systern förstås.
Men mest av allt...
Hur har jag kunnat glömma att jag hade det här huvudet??
Det här ska ju upp!

Resultatet är att jag nu är sugen på att göra om i hallen.
För jag tror att det skulle vara fint att mötas av det här huvudet.
Men vad ska jag då göra med det svarta skåpet som står där?
Såna behagliga problem har jag tampats med i helgen.
Ganska skönt det med.

Bra start på veckan till er /Kram Hannis

14 kommentarer:

Good Enough sa...

Klart det ska upp! Vilket fantastiskt huvud. Vad kul att göra fynd bland sina egna saker.
Fin måndag vännen

Kram /M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint, såklart det ska fram i ljuset. Nu får du fundera ut hur du ska ha både det och skåpet i hallen.
Kramar/AM

franmyllan sa...

Snyggt! Klart det ska upp :) Fynda bland sina egna saker är bara det bästa!

Ha en skön måndag!
Kram Sara

Flower of Fame sa...

Så fint! Klart du ska ha det uppe. Visst är det mysigt med sådana behagliga problem. Ha en fin dag Kram Pernilla

Choices by Annie sa...

Jättefint huvud. Det är allt konstigt hur lätt man kan glömma bort saker egentligen. Saker som man tycker om;)

Fin måndag till dig
Kram
Annie

HönaPöna sa...

Ja, sådan problem är ju helt okej.... Roligt att hitta gamla skatter!
Fin måndag till dej!

Pia sa...

Låter som en väldigt behaglig helg! Vilket fynd, det klart det ska fram. Vad kul det är att hitta fynd bland sina egna undanstoppade saker!
Önskar dig en fortsatt behaglig vecka!
Kramen

LÁrt de Vivre sa...

Va fint!! Jag tror inte du kommer ha några större problem, du är ju så finurlig

Kram Kajsa

Åse sa...

Så fint , kommer säkert att passa bra i hallen. Ett fint välkomnande . Kram Åse

Anna S sa...

Ah, så är det för mig ibland också, "hur kunde jag glömma den här?".
Verkligen vackert huvud. Tror också att det kan göra sig bra i en hall. Som välkomnande när du och gäster kommer hem.
Avgjutningar eller utskurna huvuden har något sympatiskt över sig tycker jag. Jag har ett damansikte i gips, och ett porträtt jag gjort i lera av min farfar.

Idag känns hemmet mitt för plottrigt som det blir ibland. Har flyttat om lite möbler och saker för att få in ny energi och känsla.
Det är som du brukar säja något av behagliga problem. Saker som man kan rå på med lite ansträngning.

Kramen till dig

Villa Freja sa...

Vilket underbart buddahuvud. Önskar att jag hade något liknande. Kram.

Mamma C sa...

Du trixar säkert till det så att det blir snyggt och bra i hallen.
Kram mamma C

Rost och rädisor sa...

Kärt återseende och trevliga problem. Ska bli kul att se hur det blir.
/Anette

wintwig´s sa...

Lite avundsjuk blir jag, det måste jag erkänna. Du inreder så fint, precis så som jag skulle vilja ha det. Tyvärr är mannen och jag inte riktigt i fas där. ;)