Så där mysstök

Håller på med ett bord.
En liten dörr ska bli ett vardagsrumsbord.
Utrensningen jag har gjort här hemma har liksom fått vara fritt.
Väldigt skönt är det att göra sig av med saker.
Och framför allt så får jag lusten att skapa nytt av det jag har.
Så den lilla dörren ska alltså bli ett bord.
Under tiden så är det kaoset jag tycker om.


Jag tror det här lilla bordet kommer att bli bra.
Jag hittade inte bara dörren i rensandet utan även ett fönster.
Så jag tänker att det ska bli ett skåp.
Gillar det där mysstöket.
Och att saker får ett nytt liv.

Fin fredag till er/Kram Hannis


14 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Ser mysigt ut. Mjuka fina bilder. Spännande med nytt bord och skåp. Kul när man kan återanvända. Ha en fin dag Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Hos dig blir stök bara ljuvligt, men hos mig förblir stök bara stök…
Ljuvliga bildet som vanligt!
Önskar dig en mjuk och härlig fredag!
Kram M.E

HönaPöna sa...

Ja... hos dej ser det ut som just mysstök. Här ser det ut som sju svåra år när jag drar igång. Men jag tänkte att jag skulle göra det idag. Ledig fredag och familjen är iväg. Ska bara njuta i soffan en stund först.
Fin dag till dej!

Den där Victoria sa...

Vad fint det är att hitta ny inspiration efter en rensning. Det ska blir spännande att se hur bordet blir sen.

Kram Victoria

Pia sa...

Det är ett härligt stök, inte som vanligt stökigt stök ;) Spännande att få se vad du skapar. Smart att återbruka, har man piffet i sig så är det ju kanon.
Önskar dig en mysig helg!
Kramen

Anci sa...

Du gör mig glad ! Dina vackra saker och din kreativitet ger mig inspiration,
Du är en av mina favoritbloggare !!!

Kramar
Anci

LÁrt de Vivre sa...

Blir så glad av din skaparlust och finurligheter. Det kommer säckert bli hur läckert som helst!!

Kram Kajsa

Helén i Vilrummet sa...

Kul att mysa och stöka till det och låta kreativiteten flöda. Jag hoppas vi får se ditt bord och ditt skåp sen.
Spännande med att göra egen deo. Du är så himla pysslig. Underbart!
Kram Helén

HWIT BLOGG sa...

Mysstök är så härligt! Man har en plan för ett rum och sen rör man till det så att man vet inte vad...men sen blir de som man tänkt sig! Visst är det kul!
Tror inte jag ska visa mitt matrum just nu om man säger så, här råder RÖRA!
Varm kram,
Titti

Mamma C sa...

Mysstök vilket bra ord du skapat.
Kram Mamma C

Mamma C sa...

Mysstök vilket bra ord du skapat.
Kram Mamma C

Mamma C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ljuvliga bilder...
En skön helg önskar jag Dig

Louise

Fru Eriksson sa...

Så mysigt & riktigt vackra foton ....

/Kram