Det där med att bli lite besatt

Dom fina bloggerskorna  AnnaMaria och Choise by Annie
lockade mig att börja använda Pinterest igen.
Och jag blev förstås omedelbart besatt.

Det finns så mycket inspiration att hämta.
Både när det gäller hem, pyssel och mat.



Alla bilder är därifrån idag.

Inspiration kan man aldrig få för mycket av.
Jag kan bli lite less ibland när det gäller tidningar.
Eftersom att det oftast handlar om trender vilket gör att
det känns som att samma saker visas i flera tidningar.
Inget konstigt med det.
Det är sånt som folk efterfrågar.

Men på Pinterest finns verkligen allt.
För alla smaker.
Så inspirationsbanken fylls på kan man säga.
Vart hämtar ni er inspiration?

Så hoppas jag att alla ni som kikar in här får en fin helg!
Kram Hannis


12 kommentarer:

Choices by Annie sa...

Men visst är pinterest fantastiskt;) Här är det min ständige natt kompis när sömnen lämnar kroppen alldeles för tidigt. Då åker telefonen fram och pinterest gås igenom, jag pinnar och pinnar och pinnar tillslut blir jag trött igen och somnar om;) Ett fantastiskt sällskap mörka, klarvakna nätter;)

Mycket fin inspiration du hittar på Pinterest, följer dina pinnar med glädje.

Kram
Annie

Hemma på Sjuan sa...

Underbara bilder! Finns mycket vackert på den sidan och tidningarna fylls med för mycket reklam tycker jag.
Ha en fin fredag, kram Suss

Pia sa...

Är där inne emellanåt och surrar runt, det är en härlig källa till inspiration. Jag är inte den som följer trenderna, jag vill ha det jag tycker om runt mig och på mig.
Önskar dig en härlig helg!!
Kramar

Flower of Fame sa...

Så fina inspirationsbilder. Jag har då inte varit där inne och kollat. Får göra det och se om jag blir lika fast. Hi hi. Ha en fin dag Kram Pernilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Besatt var ordet sa Bull. Jag upptäckte Pinterest när jag hade stukat foten, och nu är jag fast. Jättefina bilder.
Ha en fin alla helgons helg
Kramar/AM

Melody and M.E sa...

Pinterest är suveränt! Tar mig en titt där när jag sitter i telefonkö och liknande! Man har det ju med sig hela tiden till skillnad mot tidningarna!
Dessutom är det gratis inspiration!
Önskar dig en härlig fredag!
Kram M.E

Villa Freja sa...

Så fint. Jag hämtar inspiration lite varstans, i fina bilder och på bloggar bland annat. Kram.

Anna S sa...

Hejsan! Ja, Pinterest är verkligen kul att gå in på och surfa runt. Jag brukar mest kolla inredningsbloggares Instagram och bloggar. Några finska, men då får jag ha översättning på för mycket finska kan jag inte.
Annars kikar jag ibland på Etsy . Har även beställt pressenter till mig själv och andra där. Kollar ofta på de vanliga, svenska nätbutikerna också där det kommer in nytt ofta.

Så fina ringar av kristaller du gjort, som du visade i förra inlägget .Jag är också ett fan av lite större ringar. Antingen bara en, eller flera. Brukar varva att ha nåt halsband, eller armband, eller nåt i örat, alternativt på fingrarna.

Tack, jag mår bra just idag. Har träffat en vän och överlämnat ett nyckelskåp jag gjort. Blev rörd av hennes reaktion. Hon visste inte att hon skulle få en pressent och sa att hon verkligen behöver ett sånt. När/om jag får mer ork så skulle jag gärna tillverka skåp och sälja ..Kanske ha en firma?
Det är drömmar än så länge . Men jag mår bra av att vara kreativ.

Fin helg önskar jag dig, kramen!

HönaPöna sa...

Pinterest är ett bra ställe att få inspiration på, och instagram. Fast ibland känner jag att jag blir lite stressad av allt fint som jag vill/måste hinna. Kan vara svårt att sålla i allt inflöde. Eller, ja, svårt och svårt... det är ju bara att sluta glo på de där apparaterna!
Fin start på helgen till dej!

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa

Junitjej sa...

Pinterest är fantastiskt! Jag inspireras även av weheartit.

Anna sa...

Pinterest - något jag aldrig testat. Kanske jag borde. :)