Fredagsfunderingar

Fredag igen.
Skönt känner jag.
Har fått en del nya arbetsuppgifter som tar lite tid.
På ett sätt är det saker jag redan kan men jag blir lite på två stolar ett tag.
Och ni vet ju hur det är när huvudet blir fullt...

Sitter med min banansmoothie och funderar lite.
Jag får ju en del frågor ifrån er och har kanske missat att svara på någon.
Ryt till då, så ska jag svara.


Har fått frågor om hur man knyter tråden på drömfångare,
både det här och på insta.
Är det något ni skulle vilja ha ett inlägg om?
Jag har lovat ett inlägg med fototips så det kommer.
Utifrån mitt sätt att tänka.
Är det något annat som ni önskat och jag missat?
Som sagt, ryt till så fixar jag det,

Så hoppas jag förstås att ni får en fin fredag,
Kram Hannis

Ps. Anna.S, vet du, simma på badhus har inte jag gjort på en evighet,
Heja dig som gick emot en rädsla!
Bara det brukar trötta ut en så simningen på det.
Hoppas att du har en fin helg framför dig!
Kramen

14 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Tycker du gör inspirerande inlägg redan. Ha en fin fredag Kram Pernilla

HönaPöna sa...

God morgon... underbart med fredag. Här är det sluta-tidigt-känsla på gång, den gillar jag. Även om jag har svårt att komma upp i ottan...
Tack för orden om mina byxor, och jo, det är sant, enkelt som bara den, typ fyra sömmar. Det är annat än kaftaner det...! Jag tror inte du behöver mej som sylärare :-)
Ha en alldeles underbar dag fina du!

Choices by Annie sa...

Så fantastisk systerdottern är och sådana otroligt vackra bilder. Jag kommer nog alltid älska din blogg oavsett vad du skriver om...bara så du vet ;)

Kram
Annie

Villa Ell sa...

Jag kikar in här då
Å då och gillar dina texter dina ord... Du skriver med harmoni tycker jag!

Önskar dig en trevlig helg
Kram
Sandra

Pemsplatser sa...

Jag får alltid inspiration av dina inlägg om det så är pyssel eller fina bilder:) Alltså, systerdottern.... Jag dör så söt och såå vackra bilder!! Åå nu längtar jag efter min (systerson). Systeryster är beräknad 2 oktober och efter 2 njurstensanfall den senaste tiden kan jag lova att hon är less på att vara gravid, men snart så:) Ha en fin fredag.. Kram Emma

Fru Eriksson sa...

Så gottit med Banansmoothies ♡
/Kram från mig som kikar in då & då - Din blogg *gillas :)

Kia sa...

Hej!
Svårt det var att komma in här då. Din sida ville inte öppna sig?? Om nu ligger en valp i mitt knä som gjorde skrivandet lite svårare men men så länge hon inte tuggar på mig. :)
Ang Smilla så är väl "mallen" lite som en schäfer men vassare. Vad det nu innebär??

Önskar dig en toppen helg!
Kram Kia

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Melody and M.E sa...

Ser fran emot att få lära mig knyta drömfångare!
Tack för tipset om "givingpeople". Ska absolut kolla upp det! Man kan ju inte hjälpa alla, men om många hjälper någon så kommer man långt.
Önskar dig en härlig helg!
Kram M.E

Rost och rädisor sa...

Du brukar alltid ha nåt fint att visa eller intressant att säga, så kör på jag är med på det mesta.
Ha det så gott i helgen
Anette

HWIT BLOGG sa...

Alltid lika fröjdefullt att kika in till dig...vackra bilder och tänkvärda ord...det räcker långt, jag lovar!
Varm kram,
Titti

VisaLiza sa...

Har inte några önskemål alls eftersom jag redan blir inspirerad av dig varje gång jag tittar in. Hoppas du får en härlig helg. kramar Liza

a kitchen in the country sa...

Att du skriver om det du vill, när du vill, räcker gott för mig. Din blogg är perfekt precis som den är. En varm och kärleksfull oas. Så fortsätt skriva av hjärtans lust kära vän. När du vill. Vi finns här.♥

Kram Charlie

Mamma C sa...

Önskar dig en toppenfin och skön helg.
Och här är det alltid inspirerande att titta in tycker jag.
Kram Mamma C