Vänskapsarmband

Kommer ni ihåg dom?
Vänskapsarmbanden.
Jag har provat igen och det är fortfarande ett roligt pyssel.

Det finns en uppsjö av mönster att testa.
Så jag har gjort mig en liten mapp som ska användas.

Formex då.
Jag har varit där några gånger.
Det är alltid kul att se allt och man får lite inspiration.
Men dom där aha-stunderna är inte lika stora.
Kanske för att det blir så mycket intryck på en gång.

Fredag och jag ska sy.
Och lyssna på sommarpratare som jag missat.
Fin dag till er.
Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du har en bra helg framför dig.
Hur var komiker-kvällen?
Kramen



13 kommentarer:

HönaPöna sa...

Fint... Alltid roligt med enkla, små pyssel.
Önskar dej en fin fredag. Kram...

Flower of Fame sa...

Det är kul med sådant pyssel. Ha en fin dag Kram Pernilla

Maria O sa...

Pyssel är alltid mysigt! Själv har jag semester idag för att sätta igång med att återställa trädgården och bygga port och trädäck. Pyssel det också :)
Kram Maria

Choices by Annie sa...

ååå vänskapsarmband... det väcker minnen till liv;)

Fint med Formex har alltid velat åka dit en dag kanske;) Kan förstå att det kan bli lite mycket intryck på en och samma gång bara, måste vara svårt att sortera allt i hjärnan och ännu svårare måste det vara för utställarna att lyckas stå ut från mängden.
Härligt det låter med en sydag, här blir det en städdag och det känns faktiskt ok det också;)

Fin fredag till dig min vän
Kram
ANnie

HWIT BLOGG sa...

Vilket fint pyssel, är det svårt? Kanske man kan beställa ett av dig?!
Låter som du får en skön fredag...jag ska också ta en dag och lyssna på alla sommarpratare som jag missat, men det blir en annan dag.
Varm kram till dig,
Titti

bara anna sa...

Formex skulle jag med vilja besöka en dag.

I dag blir det lite fotvård här och en runda till Kastebergs gård för inköp av djurfoder.

Fin dag till dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint pyssel, armband är det smycke jag använder mest. Har sett lite bilder från Formex och det var väl inget direkt jättenytt, men säkert roligare och se live.
Ha en fin helg
Kramar/AM

Kia sa...

Hallå. Sitter du och syr nu? Åkte förbi Älvsjömässan idag påväg till klättringen. Då tänkte jag på dig! Hade sett på insta att du skulle dit. Var du där eller finns det hos dig också?
Ha en toppen dag!
Kram Kia

Kia sa...

Hallå. Sitter du och syr nu? Åkte förbi Älvsjömässan idag påväg till klättringen. Då tänkte jag på dig! Hade sett på insta att du skulle dit. Var du där eller finns det hos dig också?
Ha en toppen dag!
Kram Kia

Maria - Snickaregården sa...

Små enkla pyssel är roligt.
Ha en fin dag
Kram Maria

Mamma C sa...

Visst kommer jag ihåg dessa band. Vad ska du sy för något nu då?
Ha en fin helg.
Kram Mamma C

anettan sa...

Vilken trevlig grej.... Kram Anette

Anci sa...

Jag vet inte om jag har haft något vänskapsarmband. Men fina är de !

Kul med Formex !

Kramar
Anci