Vallmo igen då

Jag vet, jag vet...det blir skit-tjatigt.
Men jag har väntat på det här så ni får stå ut.
Jag gick förbi lotten en morgon och såg att vallmon börjat titta fram.
Jag står och piper för mig själv.
 På kvällen går jag förbi igen.
Bara för vallmon (kallas besatthet)
Då såg den ut så här.

Den är vacker.

Fin fredag och kram till er//Hannis

Ps. Anna.S, jag tror jag skulle gilla din katta=))
Känns som en dam som vet vad hon vill-
Visst är det fint med fjädrar, rofyllt på något sätt.
Fin helg till dig!
Kramen 

12 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Visst är det vackert och man blir så lycklig när de slår ut. Det är något visst med det som växer. Ha en fin dag Kram Pernilla

Erikas Taktila stunder sa...

Man blir lycklig av att se vallmo , den är så ljuvlig.
Tack för att du kika in i min blogg :)
Kram Erika

choicesbyannie sa...

Så fantastisk vacker. Här är jag själaglad över att min stora vallmo tros ha klarat flytten som jag gjorde för några veckor sedan. Det kommer redan nya gröna blad så det känns bra;) Vallmo är så vackert.
Fin dag till dig
Kram
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fjädergirlangen har jag sett, den är så fin!! Det var ett bra val.
Och så fin vallmo, jag sådde också i våras men inte ett enda vallmoliv.
Ha en fin helg
Kramar/AM

LÁrt de Vivre sa...

Såå häftigt vacker, magiskt
Fin & mjuk fredag till dig!!

Kram Kajsa

Livskrafter sa...

Underbart. Jag ser det inte som besatthet. Jag ser det som passion. Jag är förtjust i människor som är förtjusta i saker. Spelar nästan ingen roll vad det är. Människor som älskar något strålar...och vallmon är VACKER i sin sköra vackra ömtålighet. Kram på dig
Emma

HönaPöna sa...

nä, inte tjatigt alls... bara hur fint som helst!
Önskar dej en underbar fredag!

Kia sa...

Den som väntar på något gott....

Hur är det med knät? Läker det inte som det ska eller har du blivit stel efter operationen?

Ha en toppen dag!
Kram Kia

majamyra | It´s all about the details sa...

vilken härlig färg på vallmon! Jag har röda jättevallmo, men förvisat dessa till annan rabatt. Stämde inte med färgkombon annars,..haha
Vad heter din vallmo?

Mycket annat & lite betong sa...

Vacker! Man måste ju passa på för de blommar ju inte så länge.
Så fint och roligt inlägg om Rolle! Jag har nog aldrig hört hans namn förut. Hundar är helt fantastiska, saknar min mycket.
Tack för grattis-hälsningen!


Kram Agneta

Home2tiny sa...

Vackra o magiska bilder o inte ett dugg tjatigt, tvärtom sååå fint. Kramisar Tina

Good Enough sa...

Fantastiska bilder på en väldigt skir och vacker blomma. Härligt att känna sån entusiasm och glädje som du gör. Härligt o läsa!

Kramen M