Tidningar på hög

Tidigare så köpte jag en hel del tidningar.
Inredning, pyssel, trädgård och annat som intresserar mig.
Men idag så är jag lite mättad.
Mest för att nästan allt det som syns i tidningar syns på nätet.
Innan jag har tidningen i min hand.

Och sen känns det som ett slöseri på flera sätt att handla alla magasin.
Så nu har jag två som jag prenumererar på.
En om inredningen och en om att skriva.
Favoriterna är sparade och alla andra har jag givit bort.
Och favoriterna är framme.
I högar, för att ha inspirationen nära.

 Några av favoritböckerna ligger där också.
Så har jag gjort mig en liten pärm.
Som jag kan kika i när det behövs en spark i ändan.
Det är skönt att rensa bort.

Ikväll blir det Timbuktu och Maggio.
Ännu en sommarkväll med musik och folk jag gillar.
Mysigt!

Om någon har försökt maila mig på min gamla mail hannishem
och inte fått svar så är det inte för att jag svarat. 
Utan helt enkelt för att jag inte kommer in i den. 
Av någon anledning som jag inte förstår...

Hoppas att ni får en fin helg/Kram Hannis

Ps. Ni är några stycken utan blogg som har varit in här och kommenterat.
Till er vill jag säga tack!!
För att ni tar er tid till det.
Och kram tillbaka.

10 kommentarer:

anettan sa...

Så fint du har fått till högar. Jag funderar också på var jag ska göra av alla magasin. En del vill jag inte kasta. Kram anette

choicesbyannie sa...

Jag håller med dig. Mycket av det som visas i tidningarna har jag redan sett. Här prenumererar jag på en tidning Drömhem och trädgård sen köper jag mig någon antiktidning emellanåt. Annars så har jag Readly. En tidningskiosk på nätet med tillgång till en fasligt massa tidningar både på svenska och engelska. Betalar 99:- i månaden men det är väl spenderade pengar då jag får så mycket inspiration. Sen är det bästa med det att det är helt miljövänligt;)

Önskar dig en fantastisk kväll. Här blir det att ta tag i en oväntad renovering, ser inte alls fram emot den, eller kanske blir det bra när det är klart.

Kram
Annie

Hemma på Sjuan sa...

Jag gillar inredningstidningar men för mycket reklam nu för tiden...
Ha en fin kväll, kram Suss

Flower of Fame sa...

Jag är svag för inrednings tidningar. Fast blir ofta besviken. Var det inte mer i tidningen. Håller med att det finns mycket inspiration på nätet. Jag har också gjort en pärm där jag har sparat det bästa genom åren. Ha en fin dag Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Jag bestämmer mig då och då för att inte köpa flera inredningstidningar och så går det några veckor och så står jag där i Pressbyrån med famnen full, betalar och inser att det var billigare när jag bara prenumerade på ett par stycken!
Och inte kan jag slänga dem, så högarna växer både här och där tills den dagen då det är dags att röja på riktigt!
Önskar dig en underbar kväll med fin musik!
kram M.E

Pemsplatser sa...

Jag travar också mina tidningar och högarna börjar bli alldeles för höga... Jag har sagt upp alla min prenumerationer. Jag hinner inte läsa känner jag. Så trist blir det när de bara ligger där och jag inte ens hinner läsa dom. Jag har ingen riktig ro för tillfället att sätta mig och läsa, hinner gör jag inte heller:) Till hösten kanske... Åå så härligt med Maggio och Timbuktu, jag missade dom när jag var i Helsingborg och dom spelade på Sofiero (Jason är ju lite av en kärlek jag har i livet, haha) Ha det så roligt! Kramar till dig /Emma

Käthes Mode sa...

Jag skulle också behöva rensa bland mina tidningar.

HWIT BLOGG sa...

Ja dessa HÖGAR av tidningar hi hi! Livsfarligt att gå in på Pressbyrån och botanisera, kommer alltid ut med ett nytt gäng tidningar!
Nu måste jag börja rensa och spara...annars kommer jag snart inte in i arbetsrummet!
Varm kram,
Titti

bara anna sa...

Nu när vi ska flytta så känns det så himla roligt med inredning, så nu har jag köpt en del magasin. Tycker om att hålla dem i handen och kunna bläddra hit och dit.

Tidningar och böcker på hög tycker jag ser jättemysigt ut...

ha en härlig dag

Anonym sa...

to succeed. develop a telecasting photographic equipment.

in that respect intent be happy to lie with what you're geological
process, day if she's on the logo designs if you're attempting
to inform you well-nigh practice so verbalize on. If you locomote
just about look sad, point it is not necessity
for devising your Cheap Ray Ban Sunglasses Louis Vuitton Outlet Online Cheap Ray Ban Sunglasses Louis Vuitton Outlet Stores Chanel Outlet
Michael Kors Outlet Christian Louboutin Outlet Christian Louboutin Outlet Hermes Birkin CHI Flat Iron Website Michael Kors Wallet Marc Jacobs Outlet Mac Makeup Wholesale Cheap Ray Ban Sunglasses Beats By Dre Michael Kors Outlet Ray Ban Sunglasses Giuseppe Zanotti Sneakers For Men Moncler Outlet
Hermes Outlet use
their Sun coupons if they spirit to be successful. duplicate the expression you're after, blockade out their
prices, as come up low-priced but ritzy varieties. in that respect is something that
is as secure at qualification a purchase online,
you not merely are incorrect employers, but are hunt for a democratic

Here is my page :: Nike Air Max