Sommarkvällar

Den här sommaren är fantastisk.
Jag kan inte komma ihåg att det någonsin har varit en sån här sommar.
Med den ständiga värmen närvarande.
Solen skiner långt in på kvällen.
Det är så varmt att färgen jag målade med härom dagen inte torkar.
Jag tror att det går in under benämningen Lyxproblem.



Jag pratade med en vän igår som sa att dom inte gjort ett dugg
av allt det dom skulle göra hemma i sommar.
Dom är inte ensamma om det.
Jag tänker att det kommer en höst och vinter också.
Att njuta så länge man kan är liksom inte fel.
Jag tror ni håller med om det.

Kram och en fin vecka/Hannis
Ps. Anna,S, jag brukar också vilja måla om det mesta.
Men just det gamla trät kan jag låta bli.
Än så länge ska jag tillägga=))
Hoppas att du har haft en fin helg.
Kramen

13 kommentarer:

choicesbyannie sa...

Det har varit en fantastisk sommar, vi har inte gjort hälften av det vi "skulle" gjort. Men vet du vad. Det gör inget, vi har njutit, badat, slöat, solat och funnit en tillfredsställelse i att inte göra något "att ha semester" helt enkelt. (något jag brukar ha extremt svårt för annars, gillar inte att inte ha något att göra)

Det där om tekannor, å vad jag har letat, loppis efter loppis. Ja för en begagnad var ett måste. Men nu har jag den, de andra två på bilden är tyvärr endast för syns skull då de är söndriga. Men den nya den är hel, den ska användas.

Kram
Annie

Melody and M.E sa...

Den som spar han har, heter det ju och nog har jag sparat på mig en hel del jobb att ta igen framöver,
men man måste ju ta vara på den härliga sommaren.
Vem vet när vi får en sådan här sommar igen?
Önskar dig en riktigt fin vecka med sköna sommarkvällar!
kram M.E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där med färg som inte torkar känner jag igen, och det där med att inget blivit gjort känner jag också mycket väl igen! Men det kommer nya dagar och nya tag.
Kramar/AM

Arja sa...

Halloj Hannis!
Ja jösses vilken sommar vi har haft och har fortfarande. Vi har hunnit med allt som vi planerat utom just fixandet & grejandet, det hinns med längre fram! Vilka härliga bilder från Pride-festivalen och vilket härligt möte :O) Din fjäder girlang är helt underbar, är det med eller utan belysning?
Ha d gott kram Arja

Flower of Fame sa...

Visst har det varit en magisk sommar. Fast här har det åskan mycket i natt och nu öser regnet ner. Man blir lite lamslagen vad ska man göra nu när ,an får vara inne lite. Också ett lyxproblem. Ha en fin dag Kram Pernilla

HönaPöna sa...

Min garderob som jag skulle måla nån regnig dag står fortfarande och väntar... det har varit så få regniga dagar på min semester. Men det är ju som du säger, det kommer en höst, då hinner man göra allt det där. Nu vill jag bara njuta.
Ha en härlig dag!

Helén i Vilrummet sa...

Det är så fantastiskt härligt nu, med värmen och kvällarna där man kan gå på kvällspromenad med Tyson i bara linne fast klockan passerat 22. Det är så ljuvligt. Det gäller att ta vara på det när man jobbar. Bevara i sitt hjärta när hösten kommer.
Vilken fantastisk dag du hade i Stockholm med Pride och LeMarc. Underbart! Att leva på länge.
Kram Helén

Therese sa...

Det gjør godt å besøke bloggen din nå man ligger i Hellas og lengter litt hjem. Gratulerer med Pelsbollen! Dere to hører sammen. Og for ett fint møte under paraden, han så deg. Jeg gleder meg til å se bildene av bebismagen.

Pemsplatser sa...

Ja men det är alldeles underbart. Alldeles för varmt vissa stunder, men alldeles underbart ändå:) Så roligt med pride, vilken glädje! Kram till dig

anettan sa...

Haha verkligen lyxproblem. Så här fin sommar kan jag inte minnas vi haft på många år. Så härligt. Bara att njuta vidare även om jag börjat jobba. Kram Anette

Lily sa...

Det är härligt att bara vara..Det är lyx.
Sommaren har varit fantastisk..
Underbara bilder du bjuder på.
Ha det gott
Kram Lily

Home2tiny sa...

Den här sommaren är fantastisk och det är bara att njuta o ta vara på varje sekund. Kramisar Tina

majamyra | It´s all about the details sa...

Måste ha varit en otroligt häftig upplevelse på Pride. Träfatet är jättefint och jag håller med, vi måste hinna njuta också, inte bara skynda igenom alla måsten.