Fotoväggen i köket

Fredag redan.
Fotoväggen i köket är klar.
Med bilder från vår och sommar.
Tema färg.

Nu ska det upp lite annat också.
Som den där gardinen som jag skulle ha till vimplarna.
Men det kändes för höstigt då.
Det gör det inte nu, så det blir nästa projekt.

Ni är några som har undrat över fastan.
Det kommer ett inlägg om det.
Trodde aldrig att jag skulle se fram emot fruktkompott.
Men det gör jag idag!
Kram Hannis

Ps. Anna.S ojoj, det där med ögonbryn!
Alltså att noppa någon annans törs jag inte.
Jag förstörde en väninnas ögonbryn för en massa
år sen. Hon tar upp det så fort hon kan=))

Hoppas att du får en fin, fin helg!
Kram

17 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vilken fin fotovägg, många härliga bilder! Önskar dig en skön helg, kram Suss

Flower of Fame sa...

Superfin fotovägg. Fint mönster du satte fotona i. Ha en härlig fredag Kram Pernilla

wintwig´s sa...

Vad fint det blev.
Skriver du ut dina bilder själv?

Choices by Annie sa...

Så härlig fotovägg. Kan tänka mig att bilderna kommer värma skönt i vinterkylan.

Fin helg till dig
Kram
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint, så snyggt du placerat ut bilderna. Nu kan du sitta och minnas den fina sommaren till höstens frukostar.
Trevlig helg och kramar/AM

HönaPöna sa...

så fint det blev... dina bilder är underbara!
Har kanske frågat innan, men skriver du ut bilderna själv, eller framkallar du dem någon stans?
Finaste fredagen till dej!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Svejs
Superfin fotovägg, vilket härligt sätt att låta sommarminnena sitta uppe långt in på hösten :)
Hoppas allt är bra med dig.
Stor kram
Jessica

Helén i Vilrummet sa...

Så fint! Jag gillar det där med kvadratiska kort.
Och vilken vitlök. Så vacker du har fångat dem på bild.
Kram Helén

Jennica... sa...

Sy fint du har ordnat dem! Planerar för en fotovägg i min trappa....kan nog bli bra!
Ha en riktigt härlig fredagskväll!
Kram!

Mamma C sa...

En jättefin fotovägg som du gjort i ditt kök.
Kram Mamma C

Maria O sa...

Så fint det blev! Dina bilder är så vackra. Det där med fastan är jag nyfiken på. Ser fram emot att läsa inlägget om hur det har gått :)
Kram Maria

Melody and M.E sa...

Sparar ditt inlägg i min projekt mapp, för du har gjort
uppsättningen så supersnyggt! Det kan bli så att jag blir en härmapa!
Kram M.E

franmyllan sa...

Sååå bra det blev! Är dessutom väldigt impad över att du fastar, heja! :)
Kram Sara

Home2tiny sa...

Men wow så fin fotovägg, sådan vill jag också ha. Ha en skön helg. Kramisar Tina

Livskrafter sa...

Åh vilken härlig fotovägg...lite som en minnenas alle på väggen. Sådant som gör sinnena glada när man behöver
Kramisar
E

Maria - Snickaregården sa...

Härligt med en fotovägg. Kände plötsligt ett behov av att byta ut några bilder i min :)
Kram Maria

majamyra | It´s all about the details sa...

Men å vad fint! Vet du, jag hittade på insta ett ställe som heter printasquare och om du följer dem och beställer idag så blir det fri frakt! Har beställt både ett litet collage på 9 bilder och 9 enkla bilder. FÖrsta gången jag framkallar från mitt instagramkonto, ska bli kul att få dessa. Sån där polaroidkänsla är det på fotona. Tips!
Kram
Lisa