Den grå väggen

Den grå väggen är klar.
Och nöjd är jag med nyansen, den känns mjuk.
 Matt, mjuk och skiftandes.
Och inte för mörk, det är viktigt.

Nu, är det dags att packa.
För vi sticker ut ett dygn på landet.
Till hundar, katter och hästar.

Och om jag har tur kommer jag hem med lite växter också.

Kram och fin fredag till er//Hannis

Ps. Anna,S, det är just det där med att skörda.
Nu har jag inte sått så mycket än men att äta vinbär direkt 
från busken, egna hallon och sallad.
Det är speciellt att hålla på med växter och plantering.
Så är det jäkligt bra för själen också.
Att bara släppa allt med fingrarna i jorden.
Jag hoppas att du får en fin helg.
En riktigt fin helg/Kramen





16 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så fint det blev! Härlig grå färg! Ha en fin dag på landet, kram Suss

Melody and M.E sa...

Ser både snyggt och mjukt ut!
Du har lyckats igen!
Önskar dig en härlig dag på landet.
Kram M.E

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint och mysigt, det är en fin grå nyans. Ser så härligt ut med det vita tyget också.
Ha en fin dag på landet
Kramar/AM

Flower of Fame sa...

Hoppas du får det härligt. En fin dag till dig Kram Pernilla

Den där Victoria sa...

Det blev jättefint. Ha det så bra på landet.

Kram Victoria

Le petit jardin sa...

Skön färg!!

Ha en fin helg där på landet

kram Kajsa

Pemsplatser sa...

Riktigt snyggt! Kram Emma

HönaPöna sa...

Det där är så galet fint... din sovhörna ser så skön ut att jag funderar på att övertala mannen till att lägga sängbottnen på golvet och drapera med massor av vita tyger. Undra om det skulle gå hem?!
Önskar dej en fin dag, själva åker vi för att ansluta oss till resten av gänget, ska bli fint det!

Good Enough sa...

Vad fint det blev! Ha en riktigt härlig, mjuk, frisläppt helg!

Tack för fina kommentarer <3

Kram /M

Maria - Snickaregården sa...

Det där blev riktigt bra :)
Ha det bra på landet och hoppas att du får med dig växter.
Kram Maria

bara anna sa...

Fint med inte för mörkt...

Roligt att du tänder mina ljus och njuter av svenska sommaren.

Kram!

Jennica... sa...

Jag bara älskar din sovhörna! Jag funderar på hur jag ska kunna göra något liknande i mitt lilla (lilla!) sovrum. Får inte riktigt ihop det.... Det är verkligen litet och snedtak har jag också...

Ha en fin helg på landet!!
Kram Jennica

Villa Freja sa...

Åh så fint. Längtar till vi börjar vår renovering och ommålning av vårt sovrum.

Och bland hästar - vad ljuvligt.
Kram.

Anna S sa...

Så fin sovhörnan blev, med färgen som blev precis som du ville! Jag gillar också matta ytor. Att måla, fixa och göra om är verkligen kul!

Idag har jag varit på yogastretching och känner mig lite bättre till mods.
Håller på att bygga ett skåp till en vän som snart ska flyta en bit utanför stan. Tänkte att ett väl tilltaget nyckelskåp kommer de behöva.

Såg att min kattskrutt lagt sig till med att tigga ur frysen. Räkor som finns där.Hon skrapade med tassen på frysdörren lite.Hon har varit så ypperligt väluppfostrad och inte ens börjat äta förrän jag sagt "varsågod" tidigare. Kanske lite sommar-divalater hon börjat med, det där skrapandet. Försöka duger men den gubben går inte.
;-)

Ha en riktigt fin helg på landet med allt ni ska slipa och fixa med. Det kommer också bli jättefint.Här hos mig är det lite målandes av innertak att tag i och sen golvet som ska målas om i vitt på nytt. Får se när det blir.
Stor kram!

Choices by Annie sa...

Blev verkligen jättefint den där väggen.
Hoppas in har det fint på landet.
Kram
Annie

LissenTo sa...

Mjukt och fint och i lagom nyans.

Åh landet låter hur trevligt som helst, hoppas du får med dej någon finfin växt till kolonilotten.

Boken passar ligga där i din säng att läsa, tror du kommer att gilla den

Kram